Comcast herhangi bir bağlantı noktasını engeller mi?
Comcast Xfinity → Bağlantı Comcast Engelleme 80/443? Çözülmüş
Gelen veya Giden ?
Прежде чем перейти к google
Если Вы Выыерете “отклонить все”, ы нать файлы kurabiye довать файлы kurşun.
Нерсонализированные материалы петом таких к к ¢ iri Вы iri ¢ iri ¢ iri ¢ iri ¢ iri ¢ iri к ‡ к, к п р п lu n up nonfing Ваши действия В т кем сеансе поиска и Ваше местополение. Нерсонализированая реклама пбб контяам м м iri iri м iri iri м iri м iri iri м iri iri в iri iri м iri iri м iri м iri м iri м, п м iri м, п, п, п, п, п, п, п, п, п, п, п, п м iri м, п м, п м, п м, п м, п м, п м, п м, п, п м, п, п м, п, п м, п, п м, п, п м, п, п м, п, п м, п, п м, п м м м м м м м м м ч lu м м к к, д la ния. Персонализированные материалы и реклама также могут включать более актуальные результаты, рекомендации и объявления, подобранные с учетом истории ваших действий в текущем браузере, например поисковых запросов в Google. Если это необходимо, мы также используем файлы cookie и данные, чтобы показывать материалы в соответствии с возрастом пользователей.
Выберите “Другие варианты”, чтобы получить дополнительную информацию, в том числе об управлении настройками конфиденциальности. Вы также может boyun.CO/PREPRACICTOOLS.
Comcast Xfinity → [Connectivity] Comcast engelleme 80/443? [Çözüldü]
Yerel ağımda uzaktan eriştiğim birkaç sistem var. Yıllarca erişilebilirler ve aniden onlara ulaşamıyorum. Comcast şimdi 80/443’ü engelliyor mu?
Henüz alternatif bağlantı noktası denemedim ama bu sırada.
· Eylemler · 2019-Jul-19 18:55 ·
Mediaguy
Politik olarak yanlış
Ayrıcalıklı üye
Birleştirin: 2014-01-22
Gitar kasabası
2019-Jul-19 20:44
Re: [Connectivity] Comcast engelleme 80/443?
80 numaralı bağlantı noktasını engellerlerse, tek bir web sitesine ulaşamazsınız.
Bu bile değil. IP adresiniz şans eseri değişti mi?
· Eylemler · 2019-Temmuz-19 20:44 ·
Ctgreybeard
Yaşlı köpekler yeni numaralar öğrenebilir
Ayrıcalıklı üye
Birleştirin: 2001-11-13
Bethel, CT
2019-Jul-19 20:47
Demek istediğim, gelen bağlantılar, giden değil, üzgünüm. Sunucularıma ağımın dışından ulaşmaya çalışıyorum. Son birkaç gün dışında bunu her zaman yapabildim. Başladığında tam olarak tespit edemem ama iki haftadan daha önce iyi değildim.
· Eylemler · 2019-Jul-19 20:47 ·
Mediaguy
Politik olarak yanlış
Ayrıcalıklı üye
Birleştirin: 2014-01-22
Gitar kasabası
2019-Jul-19 9:12
Demek istediğim Comcast (veya herhangi bir ISS), HTTP ve HTTPS protokolleri için varsayılan bağlantı noktalarını her iki yönde de engellemeyecekti. “İnternet’i kırar” – en azından web siteleri gittikçe. Sunucularınıza uzaktan bağlanmak için hangi yazılımı kullanıyorsunuz ve onlar Linux sunucuları mı yoksa Windows sunucuları mı?? Ve IP adresi veya başka bir yöntemle mi bağlanıyorsunuz??
· Eylemler · 2019-Jul-19 21:12 ·
voiptk
Birleştirin: 2010-04-10
Gainesville, VA
2019-Jul-19 9:51
Demek istediğim Comcast (veya herhangi bir ISS), HTTP ve HTTPS protokolleri için varsayılan bağlantı noktalarını her iki yönde de engellemeyecekti. “İnternet’i kırar” – en azından web siteleri gittikçe.
Bir web sitesine bağlandığınızda, hedef bağlantı noktası genellikle 80 veya 443’tür (HTTP, HTTPS). Ancak, kaynak bağlantı noktası rastgele bir yüksek limandır.
Yani, bir ISS abilir Korkunç bir sunucu/web sitesi çalıştırmalarını önlemek için bir konut müşterisine 80/443 blok ve diğer her şey (genel web bağlantısı) gayet iyi çalışacaktır.
· Eylemler · 2019-Jul-19 9:51 ·
2019-Jul-19 22:13
Bunun olsaydı, birden fazla kişi bu konuda yayınlayarak olacağından eminim. Sadece söylüyorum.
· Eylemler · 2019-Temmuz-19 22:13 ·
Ctgreybeard
Yaşlı köpekler yeni numaralar öğrenebilir
Ayrıcalıklı üye
Birleştirin: 2001-11-13
Bethel, CT
2019-Jul-19 22:20
Gelen bağlantıların tümü HTTP (80) veya HTTP’ler (443). Üzerinde çok az ve ses akışı sunucusu olan bir web sayfası sunuyorum (radyo tarayıcımdan kaynaklandı). Bunlar benim için önemli olan ikisi. Dahili bağlantı, uygun veri sunucusuna yönlendirmek için ters proxy’yi gerçekleştiren bir HAProxy sunucusuna aittir. Ağımın içinden Haproxy sunucusuna bir bağlantı kusursuz çalışır ve o sunucuya harici bir bağlantı, yakın zamana kadar kusursuz bir şekilde çalışırdı. Eriştiğim harici bir sistemden ve 80 veya 443 kez bağlantı noktasındaki bağlantıdan kıvrılma isteği denedim. Yönlendiricide bağlantı noktalarının düzgün iletildiğini doğruladım.
Yarın, modemi farklı bir port çiftini (1024’ün üzerinde) Haproxy sunucusuna yönlendirecek şekilde ayarlamayı deneyeceğim.
Sanırım yönlendiricinin de bana yalan olabileceği, bu düşünülemez değil, bu yüzden bir yönlendirici yeniden başlatması da.
Başka birinin ani bir bağlantı kaybına sahip olup olmadığını görmek için burada yayınladım, bu durum böyle görünmüyor. Comcast/Xfinity’nin limanları engellemelerine neden olacak bir politika kayması olup olmadığını bilmiyordum. TOS’un iş dışı bir bağlantıda “sunucular” çalıştırmasına izin vermediğini biliyorum, ancak bunlar sadece bir kullanıcı olduğu için “sunucular” olarak nitelendirilmiyor.
· Eylemler · 2019-Temmuz-19 22:20 ·
2019-Temmuz-19 22:21
Evet. Kazmaya devam edeceğim.
· Eylemler · 2019-Temmuz-19 22:21 ·
Docdrew
Geniş bantlı ilaç
Ayrıcalıklı üye
Birleştirin: 2009-01-28
Soal
2019-Jul-19 23:04
Her şeyi doğru yeniden başlattın?
· Eylemler · 2019-Jul-19 23:04 ·
lacibaci
Birleştirin: 2000-04-10
İhracat, PA
2019-Jul-19 23:40
Bağlantınız iş değilse, Comcast Blo
Comcast Xfinity → Bağlantı Comcast Engelleme 80/443? Çözülmüş
Gelen veya Giden ?
Прежде чем перейти к google
Если Вы Выыерете “отклонить все”, ы нать файлы kurabiye довать файлы kurşun.
Нерсонализированные материалы петом таких к к ¢ iri Вы iri ¢ iri ¢ iri ¢ iri ¢ iri ¢ iri к ‡ к, к п р п lu n up nonfing Ваши действия В т кем сеансе поиска и Ваше местополение. Нерсонализированая реклама пбб контяам м м iri iri м iri iri м iri м iri iri м iri iri в iri iri м iri iri м iri м iri м iri м, п м iri м, п, п, п, п, п, п, п, п, п, п, п, п м iri м, п м, п м, п м, п м, п м, п м, п м, п, п м, п, п м, п, п м, п, п м, п, п м, п, п м, п, п м, п, п м, п м м м м м м м м м ч lu м м к к, д la ния. Персонализированные материалы и реклама также могут включать более актуальные результаты, рекомендации и объявления, подобранные с учетом истории ваших действий в текущем браузере, например поисковых запросов в Google. Если это необходимо, мы также используем файлы cookie и данные, чтобы показывать материалы в соответствии с возрастом пользователей.
Выберите “Другие варианты”, чтобы получить дополнительную информацию, в том числе об управлении настройками конфиденциальности. Вы также может boyun.CO/PREPRACICTOOLS.
Comcast Xfinity → [Connectivity] Comcast engelleme 80/443? [Çözüldü]
Yerel ağımda uzaktan eriştiğim birkaç sistem var. Yıllarca erişilebilirler ve aniden onlara ulaşamıyorum. Comcast şimdi 80/443’ü engelliyor mu?
Henüz alternatif bağlantı noktası denemedim ama bu sırada.
· Eylemler · 2019-Jul-19 18:55 ·
Mediaguy
Politik olarak yanlış
Ayrıcalıklı üye
Birleştirin: 2014-01-22
Gitar kasabası
2019-Jul-19 20:44
Re: [Connectivity] Comcast engelleme 80/443?
80 numaralı bağlantı noktasını engellerlerse, tek bir web sitesine ulaşamazsınız.
Bu bile değil. IP adresiniz şans eseri değişti mi?
· Eylemler · 2019-Temmuz-19 20:44 ·
Ctgreybeard
Yaşlı köpekler yeni numaralar öğrenebilir
Ayrıcalıklı üye
Birleştirin: 2001-11-13
Bethel, CT
2019-Jul-19 20:47
Demek istediğim, gelen bağlantılar, giden değil, üzgünüm. Sunucularıma ağımın dışından ulaşmaya çalışıyorum. Son birkaç gün dışında bunu her zaman yapabildim. Başladığında tam olarak tespit edemem ama iki haftadan daha önce iyi değildim.
· Eylemler · 2019-Jul-19 20:47 ·
Mediaguy
Politik olarak yanlış
Ayrıcalıklı üye
Birleştirin: 2014-01-22
Gitar kasabası
2019-Jul-19 9:12
Demek istediğim Comcast (veya herhangi bir ISS), HTTP ve HTTPS protokolleri için varsayılan bağlantı noktalarını her iki yönde de engellemeyecekti. “İnternet’i kırar” – en azından web siteleri gittikçe. Sunucularınıza uzaktan bağlanmak için hangi yazılımı kullanıyorsunuz ve onlar Linux sunucuları mı yoksa Windows sunucuları mı?? Ve IP adresi veya başka bir yöntemle mi bağlanıyorsunuz??
· Eylemler · 2019-Jul-19 21:12 ·
voiptk
Birleştirin: 2010-04-10
Gainesville, VA
2019-Jul-19 9:51
Demek istediğim Comcast (veya herhangi bir ISS), HTTP ve HTTPS protokolleri için varsayılan bağlantı noktalarını her iki yönde de engellemeyecekti. “İnternet’i kırar” – en azından web siteleri gittikçe.
Bir web sitesine bağlandığınızda, hedef bağlantı noktası genellikle 80 veya 443’tür (HTTP, HTTPS). Ancak, kaynak bağlantı noktası rastgele bir yüksek limandır.
Yani, bir ISS abilir Korkunç bir sunucu/web sitesi çalıştırmalarını önlemek için bir konut müşterisine 80/443 blok ve diğer her şey (genel web bağlantısı) gayet iyi çalışacaktır.
· Eylemler · 2019-Jul-19 9:51 ·
2019-Jul-19 22:13
Bunun olsaydı, birden fazla kişi bu konuda yayınlayarak olacağından eminim. Sadece söylüyorum.
· Eylemler · 2019-Temmuz-19 22:13 ·
Ctgreybeard
Yaşlı köpekler yeni numaralar öğrenebilir
Ayrıcalıklı üye
Birleştirin: 2001-11-13
Bethel, CT
2019-Jul-19 22:20
Gelen bağlantıların tümü HTTP (80) veya HTTP’ler (443). Üzerinde çok az ve ses akışı sunucusu olan bir web sayfası sunuyorum (radyo tarayıcımdan kaynaklandı). Bunlar benim için önemli olan ikisi. Dahili bağlantı, uygun veri sunucusuna yönlendirmek için ters proxy’yi gerçekleştiren bir HAProxy sunucusuna aittir. Ağımın içinden Haproxy sunucusuna bir bağlantı kusursuz çalışır ve o sunucuya harici bir bağlantı, yakın zamana kadar kusursuz bir şekilde çalışırdı. Eriştiğim harici bir sistemden ve 80 veya 443 kez bağlantı noktasındaki bağlantıdan kıvrılma isteği denedim. Yönlendiricide bağlantı noktalarının düzgün iletildiğini doğruladım.
Yarın, modemi farklı bir port çiftini (1024’ün üzerinde) Haproxy sunucusuna yönlendirecek şekilde ayarlamayı deneyeceğim.
Sanırım yönlendiricinin de bana yalan olabileceği, bu düşünülemez değil, bu yüzden bir yönlendirici yeniden başlatması da.
Başka birinin ani bir bağlantı kaybına sahip olup olmadığını görmek için burada yayınladım, bu durum böyle görünmüyor. Comcast/Xfinity’nin limanları engellemelerine neden olacak bir politika kayması olup olmadığını bilmiyordum. TOS’un iş dışı bir bağlantıda “sunucular” çalıştırmasına izin vermediğini biliyorum, ancak bunlar sadece bir kullanıcı olduğu için “sunucular” olarak nitelendirilmiyor.
· Eylemler · 2019-Temmuz-19 22:20 ·
2019-Temmuz-19 22:21
Evet. Kazmaya devam edeceğim.
· Eylemler · 2019-Temmuz-19 22:21 ·
Docdrew
Geniş bantlı ilaç
Ayrıcalıklı üye
Birleştirin: 2009-01-28
Soal
2019-Jul-19 23:04
Her şeyi doğru yeniden başlattın?
· Eylemler · 2019-Jul-19 23:04 ·
lacibaci
Birleştirin: 2000-04-10
İhracat, PA
2019-Jul-19 23:40
Bağlantınız iş değilse, Comcast istediklerini engelleyebilir. Bir konut hesabında çalışan sunucuları açıkça yasakladıklarını düşündüm.
· Eylemler · 2019-Temmuz-19 23:40 ·
İblis
Birleştirin: 2011-04-21
Spring Mills, PA
2019-Temmuz-20 5:01
Comcast Tos’a (ve diğer birçok ISS’nin) göre, konut hizmetinde bir web sunucusu çalıştırmak yasaktır, böylece uygun bağlantı noktaları engellenir ve makineleriniz yakalandı. Bu makinelerde bir web sitesi çalıştırıyorsanız, bunu yapmayın veya Business Internet’e yükseltme. Bu uzaktan erişim ise, farklı bir bağlantı noktası seçin (ne olursa olsun bu önerilir).
· Eylemler · 2019-Temmuz-20 05:01 ·
Ctgreybeard
Yaşlı köpekler yeni numaralar öğrenebilir
Ayrıcalıklı üye
Birleştirin: 2001-11-13
Bethel, CT
2019-Temmuz-20 9:21
“Uygun bağlantı noktalarının engellendiği” varsayımınız yanlış. TOS’un “sunucuları” da reddettiği doğrudur, ancak Comcast, tarihinde 80 veya 443 numaralı bağlantı noktasını engellemedi. Bunu yapmaya başlamış olabilirler ve bunu yapmalarına izin verilebilirler, ancak bu yeni bir değişiklik olurdu ve eğer yaparlarsa beni şaşırtacaktı.
Bu gönderi için amacım, herhangi bir engelleme konusunda şikayet etmek değil, Comcast’in gerçekten bir blok uygulayıp uygulamadığını sormaktı. Bahsedilen blokta nasıl dolaşacağımı çok iyi biliyorum.
Şimdiye kadar aldığım tek şey, “sunucularımın” herhangi bir TOS’u ihlal edip etmediğine dair platitudes. Bu soruyu sormadım, cevabı biliyorum. Comcast’in yeni olan herhangi bir politika uygulaması hakkında bazı bilgileriniz varsa, bunu duymak isterim.
· Eylemler · 2019-Temmuz-20 09:21 ·
Ropeguru
Ayrıcalıklı üye
Birleştirin: 2001-01-25
Mechanicsville, VA
2019-Temmuz-20 10:50
Küçük web sunucum bir konut hesabında gayet iyi çalışıyor. Her zaman var..
Yani bağlantı noktaları varsayılan olarak engellenmez..
· Eylemler · 2019-Temmuz-20 10:50 ·
2019-Temmuz-20 10:52
Harici bir Linux sunucusuna erişiminiz var mı? Önce isteğinin size yönlendiriciye ulaştığından emin olmak için bir tcptraceroute ile başlayabilirsiniz.
Dahili web sunucusu hangi işletim sistemini çalıştırıyor? Belki isteğin sunucuya bile yapıp yapmadığını görmek için bu sunucuda tel köpekbalığı yükleyin.
· Eylemler · 2019-Temmuz-20 10:52 ·
Ctgreybeard
Yaşlı köpekler yeni numaralar öğrenebilir
Ayrıcalıklı üye
Birleştirin: 2001-11-13
Bethel, CT
2019-Temmuz-20 11:51
Re: [Çözülmüş] Comcast engelleme 80/443?
Bir yönlendirici sıfırladıktan sonra bağlantı noktaları şimdi tekrar çalışıyor. Yönlendirici bunu ilk kez yaptı ve birkaç aydır ürün yazılımını güncellemedim. Ayrıca gelecekte test etmek için farklı, yüksek bir liman açtım.
· Eylemler · 2019-Temmuz-20 11:51 ·
2019-Temmuz-20 11:53
Re: [Connectivity] Comcast engelleme 80/443?
Teşekkürler, bana aradığım bir tür cevabı veren ilk kişisin!
· Eylemler · 2019-Temmuz-20 11:53 ·
F100
Birleştirin: 2013-01-15
Durham, NC
2019-Temmuz-22 10:20
Re: [Çözülmüş] Comcast engelleme 80/443?
Sadece hangi yönlendirici platformunu kullandığınızı merak ediyorum? Bağlantı noktası yönlendirme/nat kurallarını düşürmesi tuhaf. Bunun için bir ürün yazılımı güncellemesi olabilir.
Charter ile birleşmeden önce TWC’im vardı. Şimdi AT&T fiberim var. 80 ve 443 bağlantı noktaları her ikisinde de açıktır. 25 TWC’deydi. AT & T’den emin değilim.
Ve ben seninleyim. Sunucuları önleyen TOS çok modası geçmiş. “Sunucu” terimi artık eskiden olduğu gibi uygulanmıyor ve yeniden tanımlanmalıdır. Yasal anlamda bile. Her türlü cihaz ve uygulamada onları ayarlamak ve yapılandırmak için üzerinde “sunucular” vardır. VoIP adaptörleri ve telefonlar, yönlendiriciler, yazıcılar, güvenlik kameraları, NAS kutuları ve çok daha fazlası. Onlara hala bir sunucu gibi bağlantı kuruyorsunuz, sadece tüm dünya çapında web ile paylaşmıyorsunuz.
Kişisel, Konut Kullanımı için doğal olarak yasadışı veya bu konuda zarar veren hiçbir şeyin olmadığı dıştan eşyalarınıza bağlanamayacağınızı söyleyecek bir ISS kimdir. İnternet hizmeti için her iki şekilde de ödeme yapıyorsunuz. Sattıkları telefon hizmeti, insanların T’nin çağırmasıyla aynı şeyi aramasına izin veriyor.
Konut hizmetini bağlantı sayısına göre veya onu yüksek hacimli iş kullanımından ayıracak bir şeyle sınırlamak muhtemelen daha uygundur. Bir ton gelen bağlantınız varsa, muhtemelen iş kullanımı. Google ve Microsoft, ücretsiz e -posta hesaplarıyla böyle bir şey yapıyor. Ağır kullanım sizi iş kullanımı için işaretliyor.
Yöntem ne olursa olsun, hizmetinizle ne elde ettiğinizi ve neyin engellendiğini açıkça tanımlaması gerekiyor?. Bir şey engellenirse, sağlayıcıları karşılaştırabilmeniz için net bir şekilde söylemelidir.
Comcast Bio -bi için Portlar
Bunun cevabını aradım ama bu sorunla kimseyi bulamadım. Son birkaç aydır Comcast, hem tarayıcı kullanıcı arayüzünde hem de hem Apple hem de Android’i etkileyen telefon uygulamalarında BI’ye atadığım bağlantı noktasını engellemeye devam ediyor. 81 limanıyla başladım, sonra 82, sonra 100, sonra 101’e gittim ve birkaç hafta sonra hepsi engellendi.
Biri bana bunu atlatmak için neler yapabileceğime dair herhangi bir işaret verebilir mi??
Th182
Bit beta takımı
Katılan 11 Eylül 2018 Mesajlar 687 Reaksiyon Puanı 1.187 Konum Minnesota
Comcast’ten emin değilim ama CenturyLink ile 10 farklı insan gibi aramak ve konuşmak zorunda kaldım. Bir aramaya değer olabilir. Ancak çoğu ISS’nin barındırma sunucularını yasakladığını unutmayın, böylece onu nasıl gördüklerine bağlı olarak bir ihlal olabilir.
Tapatalk kullanarak iPhone’umdan gönderildi
Mikeynags
Burada bilinen
14 Mart 2017 Mesajları 1.031 Reaksiyon Puanı 929 Konum CT
1024’ün üzerinde bir bağlantı noktası seçmeyi deneyin. ISS’mde aynı şeyi yaparken deneyimim vardı ve çoğu servis bağlantı noktası 1024 veya daha düşük olduğundan, UI3’ünüzü 8181 gibi bir şeyde çalıştırmak, ISS’nizin trafiği nasıl tanımladığına bağlı olarak bir sunucu dinleme bağlantı noktasından daha fazla bir istemci tarafı bağlantı noktasına benzeme eğilimindedir. Bunu bir şans ver ve geri bildir.
looney2ns
IPCT Katılımcısı
Katılan 25 Eylül 2016 Mesajlar 14.555 Reaksiyon Puanı 20.283 Konum Evansville, IN. Amerika Birleşik Devletleri
Bunun cevabını aradım ama bu sorunla kimseyi bulamadım. Son birkaç aydır Comcast, hem tarayıcı kullanıcı arayüzünde hem de hem Apple hem de Android’i etkileyen telefon uygulamalarında BI’ye atadığım bağlantı noktasını engellemeye devam ediyor. 81 limanıyla başladım, sonra 82, sonra 100, sonra 101’e gittim ve birkaç hafta sonra hepsi engellendi.
Biri bana bunu atlatmak için neler yapabileceğime dair herhangi bir işaret verebilir mi??
Bağlantı noktalarını yönlendirmeyin. Bu büyük bir güvenlik riski. Wiki altındaki sayfanın üst kısmındaki mavi çubukta, ağınızı güvence altına almak için bir VPN nasıl kullanılacağını inceleyin.
Mikeynags
Burada bilinen
14 Mart 2017 Mesajları 1.031 Reaksiyon Puanı 929 Konum CT
Bağlantı noktalarını yönlendirmeyin. Bu büyük bir güvenlik riski. Wiki altındaki sayfanın üst kısmındaki mavi çubukta, ağınızı güvence altına almak için bir VPN nasıl kullanılacağını inceleyin.
Aslında – bu çok doğru. VPN, gitmenin en güvenli yoludur. Bundan bahsetmeyi unuttum. Ne düşünüyordum?
Th182
Bit beta takımı
Katılan 11 Eylül 2018 Mesajlar 687 Reaksiyon Puanı 1.187 Konum Minnesota
Aslında – bu çok doğru. VPN, gitmenin en güvenli yoludur. Bundan bahsetmeyi unuttum. Ne düşünüyordum?
Hala VPN bağlantı noktasını iletmek zorunda ama evet, BI’yi doğrudan iletmeyin. Bir VPN üzerinden yapın!
Tapatalk kullanarak iPhone’umdan gönderildi
Iseeker
Asmak
Katılan 16 Kasım 2018 Mesajlar 229 Reaksiyon Puanı 90 Konum Teksas
NAS’ımda bir VPN kullanıyorum. BEN’m bu farklı ISS’yi bulmak’Don’Bi’ye eriştiğim bağlantı noktasını sevmek. BEN’m iOS uygulamasını 192’ye göster.168.1.xx/3700 ve hücre hizmetindeyken kazandı’t bağlantı ama bir arkadaş wifi üzerinde olacak. Garip
Southernyankee
IPCT Katılımcısı
Katılan 15 Şub 2018 Mesajlar 5.166 Reaksiyon Puanı 5.272 Konum Houston TX
Yıllardır Comcast’i kullanıyorum, kişisel Arris modem/yönlendiricimde (passthru modu) ve 2 yıldır bir asus yönlendiricisi üzerinde bir VPN sistem kurulumum var.
Soğuk hava
IPCT+ Üye
Katılan 19 Eylül 2015 Mesajlar 827 Reaksiyon Puanı 1.020 Konum Napoli FL
hala sendromu kullanacağı VPN’den muzdarip
Fenderman
Personel
9 Mart 2014 Mesajları 35.911 Reaksiyon Puanı 19.073
hala sendromu kullanacağı VPN’den muzdarip
Muhtemelen yanlış bir VPN türü aradığınız için. VPN’yi açın ve bununla yapılabilir.
looney2ns
IPCT Katılımcısı
Katılan 25 Eylül 2016 Mesajlar 14.555 Reaksiyon Puanı 20.283 Konum Evansville, IN. Amerika Birleşik Devletleri
hala sendromu kullanacağı VPN’den muzdarip
Southernyankee
IPCT Katılımcısı
Katılan 15 Şub 2018 Mesajlar 5.166 Reaksiyon Puanı 5.272 Konum Houston TX
İki tür VPN vardır, onları karıştırmayın.
Tür, trafik konuşmasının nereden kaynaklandığına bağlıdır
1) Organizasyon: Yerel Ev Ağı, Hedef İnternet.
Bu tür VPN aktivitenizi internetten gizler, giden, normalde aylık bir ücrete mal olur. Yön, ev bilgisayarımdan internete, bankanıza, google, porno sitelerinize gidiyor. İstediğin bu değil
2) Organizasyon: İnternet World Wide Web, Hedef: Ev Ağınız
Bu VPN türü, yerel ağınıza, yerel ev ağınıza, ofis bilgisayarınızdan, arabanızdaki cep telefonunuzdan, kahve dükkanında tablette güvenli bir bağlantı sağlamak için kullanılır.. İstediğiniz bu, aylık bir ücreti yok ve normalde tamamen ücretsiz. Openvpn bu tür VPN.
Soğuk hava
IPCT+ Üye
Katılan 19 Eylül 2015 Mesajlar 827 Reaksiyon Puanı 1.020 Konum Napoli FL
Yerel bir Apple Network Uzmanı tarafından VPN’lerin tüm ağınızı büyük ölçüde yavaşlattığı ve şimdi sahip olduğum 350 indirme hızının 15 meg indirme hızı gibi olacağı söylendi. O . Bir cihaz güvenlik duvarı kullanmanız ve bu bağlantı noktasına erişimi yalnızca cihazlarıma sınırlamanız önerilir veya bir VPN kullanmak istersem ikinci bir yönlendirici ve ayrı bir IP kullanın
Comcast filtreleme bağlantı noktaları (FTP, Telnet) ?
Merhaba, Comcast teknisyeni bugün benim için kablo modemi kurmaya geldi ve çevrimiçi olduğunda FTP ve Telnet’in engellendiğini fark ettim. HTTP ve SSH iyi çalışıyor. Teknoloji. Comcast’teki bazı mühendislere birkaç çağrı yaptı ama bunlar işe yaramazdı. Çoğu IP değil, fiziksel katmanla ilgileniyor. Şimdilik siparişi iptal ettim. Bu bağlantı noktalarını filtrelemenin Comcast politikasının bir parçası olup olmadığını biliyor musunuz yoksa sadece bölgemde kazara filtreliyorlar mı (Chevy Chase, MD’de yaşıyorum)? Teknoloji. Comcast’teki desteğin, şikayet ettiğimden hiçbir fikri yok.
Siparişi tekrar yerleştirmeden önce bu sorunu çözmek için Comcast’in nasıl alınacağına dair herhangi bir ortak hile var mı??
Aynı sorunu yaşayan başka biri mi?
Şimdiden teşekkürler, slava.
İş parçacığı verilerini yükleme .
18 yıl önce
Cum, 3 Eylül 2004 3:16
Alıntılanan metni göster
Gelen veya Giden ?
Yerel makinenizde bir telnet/ftp sunucusu çalıştırmaya mı çalışıyorsunuz ? Eğer öyleyse, standart bağlantı noktası numaralarını kullanmanız gerekiyor mu ?